Wednesday, September 24, 2008

kene pindah arhg..............................

tertekan ...../pressure /tension /bengkek

semua ayat boleh gambarkan perasaan aku di waktu ini .
jam 3.30 aku dapat panggilan dari HR manager ... aku kene pindah .......................

bukan main jauh betul ,,ke melaka pulak,,,,,
tak tahulah macamana nak iscuss ngan wife aku nie.

aku tahu dia pasti terima ,tapi................
ialah ..........................

Ya ALLAH kau telah uji lagi hambamu ini , tapai aku yakin YA ALLAH pasti ada kebaikan yang
menjadi rahsia mu yang kau belum mahu tunjukkan lagi pada ku.

lepas tu budak csm semua start lah call aku ucap tahniah lah pulak
apa jadahnya tahniah , takziah adalah....

staff aku kat batu pahat pun sediah jugak k, aku pun dah rasa selesa ngan diorang tapi
qadak dan qadar ALLAH mana boleh kita halang.

macamana akunak stay lepas nie.
nampaknya tido opis lagi la.......

1 comment:

Unknown said...

salam en syah,selamat meneruskan perjuangan dalam kehidupan...tunaikan amanah dgn sebaik2nya.KAMI doakan en syah berjaya & tabah menjalani segala cabaran yg mendatang.

KAMI mohon maaf salah silap samada sengaja@x,halalkn mkn minum & berbyk trima kasih utk sgala tunjuk ajar & keprihatian en syah sbg seorg ketua kpd kami semua di sini..

kami semua pasti akan merindui seorg CSM spt en syah...

apa pun,walau jauh en syah di mata kami,namun sgala kenangan bersama di PMSB BATU PAHAT tetap sentiasa dihati.

SELAMAT BERJUANG EN MOHD SYAHRIZAL ABD RAHMAN!!!