Wednesday, December 31, 2008

Salam Maal Hijrah

berakhirnya tahun hijrah ni.. apa yang telah aku buat untuk bantu islam . anyway semoga ALLAh sentiasa kekalkan aku dand kaum kerabat aku orang yang sentiasa dalam keredhaanya.

Macam- macam peristiwa dah aku lalui tahun ni. Tapi tulah semua dugaan yang harus aku hadapi. Permainan fikiran aku masih meracau dengan banyak perkra yang dah berlaku . Aku kene pergi melaka , bonus arhghhhhhhhh tension.

Tapi yakinlah kerja yang ikhlas kerna ALLAH pasti mendapat balasan dari ALLAH. Sempena hijrah ini aku mengharapkan satu pembaharuan dalam hidup aku terutama adakah bertambah iman aku . ataupun kurang , kat takok lama.... bila aku nak dijemput oleh ALLAH , adakah ckup amal aku jika dijemput nanti.......

aku serahkan kepada ALLAH semua ini agar sentiasa memberi aku hidayah dan taufik menujunye.

Selamat Maal Hijrah

No comments: