Friday, April 17, 2009

New BorN Angel In My family


















































Alhamdulilah detik jam 1.20 ptg /13 April 2009 selamat dlahirkan anak aku yang kedua. bertambahlah amanah ALLAH untuk aku pelihara.

ALLAH kurniakan aku anak perempuan/wedok. Orang kata , ni kire selang bunge ... tak kirelah silang bunge ke silang kate ke yang penting detik ni adalah detk sejaraj baru untuk aku dan famili.

Wife aku masuk labour room jam 7.30 pg kat JB . Dan dari masa tersebutlah aku dan Abbas berada kat bilik labour room . Opsss. abbas cuma masuk selang seli nak tengk umi die..

Aku letak Abbas kat dlm bilik siap katil dan TV , belikan toy sikit .. diamlah die . asyik dengan mainan. Sama ada Abbas sedar atau tidak lepas ni kasihnya akan diabahagi due....

Ini kali kedua aku tengok kelahiran anak ku. Dan setiap suami sepatutnya insaf apabila melihat keperihan ini... tapi biasalah melayu mudah lupe ...kejap je ----..

Oh ye my daughter ni aku letakkan nama Ain Husna , ... makna die ... carile sendiri ..
Aku bukan main taruk sebarang nieee. aku mintak pendapat orang alim.... Kalau korang kenal name die ustaz Sulaiman maiden - dari Jabatan Agam Johor...

Tengoklah gambar ni sebagai tatapan saat sebelum dan selepas bersalin my wife.....

























No comments: