Saturday, August 8, 2009

abbas husna return back

salam ,,,

Dhimpit dengan berbagai masalah kerja. kesibukan siang dan malam .,,, akhirnya aku berjaya harini meluangkan sedikit masa utk menulis blog ini. Apepun setiap malam sehingga jam 12 aku berada di hospital melaka melihat hiruk pikuk ramai nya orang datang membuat pemeriksaan selsema babi.

Aku , pengarah hospital , timb pengarah ketua penyelia hospital dan berkampung kat hospital hampi 3 hari .. Ini adalah tanggungjawab sosial yang perlu aku jalankan .... bagi memastikan setiap langkah patient ke hospital melaka selamat. Walaupun badan ini letih ,, aku mesti sumbangkan sesuatu demi agama dan bangsa aku.

Anak perempuan ku ,, abi hanya mampu melihat dirimu setiap seminggu sekali sahaja ,, namun pernah abi titipkan sebelum ini bahawa sabarlah ,,, inlah dugaan yang sedang melanda famili kita... harap dirimu dan abang abbas dan isteru ku bersabar ....


GMI berjaya pada pandangan saya untuk demo tempoh hari. Walaubagaimanapun kita dapat lihat bagaimana kepincangan dapat dihidu dibarisan kita Pakatan rakyat. kesatuan dan kerjasama seakan-akan rapuh. DAP nampak sekali hanya mementingkan satu2 kaum sahaja manakala PKR hanya untuk pemimpin tertinggi mereka.kita PAS terhimpit dan seolah-olah jadi kuda tunggangan kepada mereka. bila nak buat kerja, jaga parking, berdemo dan sebagainya ha serah kat PAS. kalu kena tangkap PAS saja yang kena. mana pergi semua ADUN dan Ahli Parlimen DAP? adakah LIM KIT SIANG saja adalah DAP??? PAS sering kali kalah(pada pandangan saya) pada isu yang ditimbulkan seolah2 apabila kita buka mulut, dikatakan jumud, extreme perkauman dan sebagainya tetapi apabila DAP atau PKR buka mulut semuanya btul dan golongan mustada'fin pejuang PAS seolah2 jadi alat mereka.kita bekerja untuk mereka. adakah ini namanya PAKATAN? DAP banyak merugikan PAS. lihat saja apa jadi di manek urai.. DAP tak membantu kita malah ditimbulkan isu2 dinegeri lain seolah2 menampakkan kejahatan PAS. Lebih baik PAS bersendiri berdakwah dan berjuang dari dijadikan umpan dan kambing hitam kepada mereka. kita ada kekuatan dari ALLAH untuk buka hati kaum bukan islam dan bukan melayu. hidayah milik Allah bukan milik DAP atau PKR. yakinlah ketentuan dan pertolongan Allah. kembalilah pada seruan sebenar kita dengan perjuangan dan matlamat kita. HUDUD, ANTI-MURTAD DAN NEGARA ISLAM... seruan kita seperti termaktub dalam perlembagaan Parti ialah ALLAHUAKBAR!! ALLAH MAHA BESAR bukan Makkal Sakhti kerana rakyat itu hamba Allah dan bukan juga REFORMASI kerana hati2 untuk berjuang milik Allah... ayuh saudara-saudara ku gemakan semula seruan ALLAHUAKBAR!!! DAN TAKBIIIRR!! insyaALLAH pasti berjaya...TAKKBIIIIIIIRRRR!!!!! ALLAHUAKBAR!!!! X3"

No comments: